sobota, 9 marca 2019

Co zrobić gdy firma z którą pracjesz nie zechciała się rozliczyć ze wszystkich pieniędzy. cz1

Masz pytanie -
to znajdziesz odpowiedź
Zanim zbiorę wszystkie dostępne obecnie informacje to chciałbym najpierw zapowiedzieć kierunek tego konkretnego tematu. To ważne dla mnie byśmy się zrozumieli że moją ideą jest sygnalizowanie pewnego braku porządku który dostrzegam dzięki dzieleniu się tym co zaobserwowałem na rynku. Zniechęcenia firm do działań niechcianych jeśli więc czegoś nie chcesz to wyjaśnij to firmą a jeśli to nie przynosi skutku, opisz ich dziania bez podawania nazwisk czy nazw własnych bo możesz się narazić na sprawy sądowe.

Natomiast bardzo dobrym pomysłem do którego będę zawsze namawiał będzie skorzystanie z pomocy prawnika, lub platformy prawnej dzięki której odzyskasz swoje pieniądze. O tym też będę mówił bo mam konkretne doświadczenia którymi będę się dzielił.

  Jako że to zapowiedź tematu to powiedź mi jakimi sposobami posługują się firmy by nie zapłacić za przysługujące świadczenia? Możesz to zrobić poniżej, specjalnie udostepniłem możkiwość pisania anonimowego by nie utrudniać tobie i mi. Pamiętaj by nie oskarżać i nie podawać nazw własnych lub nazwisk. Możesz podać imię i miasto w którym funkcjonuje przykładowa firma.

Pamiętaj by udostępniać linki do postów poprzedzających właściwy artykuł, to sprawi że ludzie będą mogli częściej się na niego natknąć w internecie, a dzięki temu skorzystaj i uchronią się przed oszustwami podobnych firemek.

Z pierwszych rozmów już wiem że nie ma zbyt wielu tak działających firma na rynku ale trzeba wszystkim zasugerować że nie ma zgody na oszukiwanie.

Dzięki i pozdrawiam
Opiekun
Zapraszam do rozmowy.


Zobacz również meble Tczew

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo ważnym elementem tego bloga jest możliwość skomentowania tego co tu się pojawia. Jeśli uważasz że czegoś tu nie ma to zamieść uzupełnienie w komentarzu dodaj istotne informacje czy adres strony do której się odnosi to co chcesz powiedzieć. Komentarz możesz pozostawić anonimowo lub pod pseudonimem. Wybór pozostawiam tobie. Mam nadzieję że będziemy tu działać za obopólną radością i korzyścią.