sobota, 29 czerwca 2019

Po warto zabrać ze sobą na wyjazd do pracy jako opiekun seniorów w Niemczech



Mam ten przywilej że jako opiekun seniorów w Niemczech mogę odwiedzać wiele miast które do tej pory nie były dla mnie dostępne ze względu na znaczą odległość od Polski czy wogóle wcześniejszy brak wiedzy że tak fajne miejsca w ogóle istnieją.

Zaczynam przeglądać podpowiedzi firm które chwalą się tym że mają duże doświadczenie i postanowiłem zebrać te informacje i podsumować z perspektywy  własnych  doświadczeń opiekuna nie jest to może dużo nie mniej daje mi podstawę do wypowiadania się jako praktyk.

Zacząłem też czytać podpowiedzi dużych agentur które wysyłają opiekunki i opiekunów na zlecenia do Niemiec. Oczywiście ich sugestię są praktyczne ale tylko z perspektywy biura w którym raczej zbyt długo siedzą, osoby przekazujące te wieści w blogach firmowych.

Najważniejszą sprawą o której nigdzie nie przeczytałem to zapewnienie sobie komfortu dzięki któremu będziemy mogli w spokoju funkcjonować w zmieniających się warunkach. Dla mnie przykładowo jest to mój ulubiony kocyk który mam w plecaku podczas przejazdu w busie a potem jest zawsze w miejscu gdzie nocuje bo to sprawia że mam pod ręką moje wspomnienia.

Komunikacja jest ważna. Najlepszym sposobem by sobie ją zapewnić jest tlefon z polskim planem taryfowym, dzięki któremu mamy rozmowy, smsy i internet za jedną płaską stawkę, Korzystam z takiego planu i kosztuje on 20 zł co 31 dni/miesiąc.

Jeśli jednak chcesz być dłużej niż 2 miesiące w Niemczech to warto zarejestrować lokalny nr telefonu dzięki któremu będziesz mieć dostępny Internet i rozmowy po Europie również do Polski.


Ale zacznijmy od początku, lista niezbędnych przedmiotów w podróży i już na miejscu:
Wzmacniacz sygnału internetowego wi-fi
ŁADOWARKA DO URZĄDZEŃ MOBILNYCH
ładowarka USB wielo-portowa dzięki której naładujesz w tym samym czasie nawet 3 urządzenia, np telefon, tablet oraz powerbank

Radio DAB+ odbierające lokalne stacje w standardzie cyfrowym, nigdy nie bedzie szumiało


Pamiętaj że to jedziesz do całkowicie nowego miejsca i wszystko może mieć wpływ na twój poziom komfortu.

Masz inne swoje propozycje?
Wpisz swoje propozycje w komentarzu po niżej
Temat uważam za otwarty, będę go rozwijał w kolejnych wpisach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo ważnym elementem tego bloga jest możliwość skomentowania tego co tu się pojawia. Jeśli uważasz że czegoś tu nie ma to zamieść uzupełnienie w komentarzu dodaj istotne informacje czy adres strony do której się odnosi to co chcesz powiedzieć. Komentarz możesz pozostawić anonimowo lub pod pseudonimem. Wybór pozostawiam tobie. Mam nadzieję że będziemy tu działać za obopólną radością i korzyścią.