piątek, 5 lipca 2019

Kuchnia na szybko do posprzątania

Sprzątaczka potrzebna od zaraz
Dziś przeglądając twarzoksiąże natrafiłem na ciekawą fotografię kuchni do posprzątania. Widok dość okrutny ale faktem jest że takie miejsca się zdarzają. Od siebie nie widzę tu strasznej tragedii, jednak jest sporo pracy która raczej nie należy do opiekuna seniorów w Niemczech.

Jeśli więc miałbym ten chlew posprzątać to zwyczajnie oczekiwałbym dodatkowego wynagrodzenia bym mógł tego dzieła dokonać.

Piszę to dlatego że mam wiedzę na temat tego że większość z nas dyspouje podpisanymi umowani zlecenie, nigdy albo prawie nigdy to nie są umowy o pracę. Jeśli nawet to w standardach niemieckich wypada zamówić usługę sprzątania tego miejsca.

To tyle teorii mam świadomość również że wiele osób zwyczajnie podejmuje się zajęć które wykraczają poza obowiązki opiekuna. Dzieje się to ze strachu a czasami z niewiedzy.


Ale człowiek nie może ciągle o pracy. Czasami trzeba się zainteresować czymś innym to moje najdawniejsze zainteresowania, technika dzwiękowa.


Zobacz również: pomoc prawna Meble Gdańsk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo ważnym elementem tego bloga jest możliwość skomentowania tego co tu się pojawia. Jeśli uważasz że czegoś tu nie ma to zamieść uzupełnienie w komentarzu dodaj istotne informacje czy adres strony do której się odnosi to co chcesz powiedzieć. Komentarz możesz pozostawić anonimowo lub pod pseudonimem. Wybór pozostawiam tobie. Mam nadzieję że będziemy tu działać za obopólną radością i korzyścią.