sobota, 22 czerwca 2019

Rekrutacja na opiekuna seniorów w Niemczech, wybierz sobie koordynatora

Nie wiem czy może wiesz ale od kilku miesięcy słyszę w niemieckich mediach że rynek potrzebuje natychmiast nawet do 5.000 osób w tym temacie. Zastanawiałeś się kiedyś co to oznacza ? Bo ja tak.

Dla mnie to oznacza że współpracuje z firmą która wg mojego zdania rozmawia ze mną w profesjonalny sposób. Ale co to oznacza?

Codziennych problemów nie da się uniknąć to oczywiste, chodzi o to jak koordynatorzy rozmawiają z tobą by zmniejszyć emocje i zaproponować rozwiązanie najlepsze na ten moment.

Od ponad roku obdzwaniam regularnie agencje opiekunek i opiekunów pytam o nowe zlecenia, a ostatnio częsciej zdarza się że korzystam z multiformularzy na portalach dla osób zainteresowanych pracą w opiece i w kilku miejscach wysyłam informacje o moim zainteresowaniu a agencje już same dzwonią z propozycjami wyjazdu.

Jeśli jeszcze nie wiedziałaś o takiej możliwości to przejdź tutaj do lista odnalezionych multiformularzy dzięki której będziesz mogła/mógł przesłać swoje zainteresowanie do wielu firm jednocześnie. Z tego co pamiętam to nawet 200 odbiorców przeczyta twoją wiadomość. Sugeruje pisać wiadmości w Niedzielę wieczorem lub poniedziałek do godziny 8.00 rano by od wtorku ludzie mogli się do ciebie odezwać telefonicznie i zaproponować ci wyjazd.

Zwróć uwagę na to w jaki sposób operator z tobą rozmawia i czy to być może jest ideał twoich kontaktów między ludzkich. Jeśli nie zwyczajnie zrezyguj, po co marnować czas własny i innych.

Osobiście odradzam agencje jednoosobowe, mam z takimi złe doświadczenia zawsze coś się nie zgadza jest nerwowa atmosfera bo koordynatorka jest jednocześnie właścicielką i każde 100 euro jest dla niej przetrwaniem lub wypłaceniem dla zleceniodawcy.

Nie mam też dobrych wrażeń z rozmów z bardzo dużymi firmami. Odnoszę wrażenie że jestem tam jedynie pozycją do obdzwonienia i jak tylko chciałbym o coś zapytać to daje mi się do zrozumienia że blokuję linię i wogóle to zawracam głowę.

Być może to tylko moje subiektywne odczucia, bo to tylko 14 miesięcy jako opiekun w Niemczech, ale to jest mój osobisty blog na którym dzielę się moimi doświadczeniami.

Zobacz również: Najlepsze zlecenie




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo ważnym elementem tego bloga jest możliwość skomentowania tego co tu się pojawia. Jeśli uważasz że czegoś tu nie ma to zamieść uzupełnienie w komentarzu dodaj istotne informacje czy adres strony do której się odnosi to co chcesz powiedzieć. Komentarz możesz pozostawić anonimowo lub pod pseudonimem. Wybór pozostawiam tobie. Mam nadzieję że będziemy tu działać za obopólną radością i korzyścią.